• Login
    Search 
    •   Home
    • Tesinas de Grado
    • Facultad de Ciencias Económicas
    • Licenciatura en Comercialización
    • Search
    •   Home
    • Tesinas de Grado
    • Facultad de Ciencias Económicas
    • Licenciatura en Comercialización
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Las variables del marketing mix poseen comportamiento y aplicación distintos en los productos industriales en comparación con los productos de consumo masivo 

    Calderale, María E. (Universidad de Belgrano - Facultad de Ciencias Económicas - Licenciatura en Comercialización, 2015)
    Este trabajo final de carrera se encargará de realizar un estudio teórico y práctico sobre la hipótesis planteada y analizar las diferencias en la aplicación de las variables del marketing mix en productos industriales ...

    www.ub.edu.ar    |    biblioteca.ub.edu.ar
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Calderale, María E. (1)
    SubjectCliente industrial (1)Comercialización (1)Industrial customer (1)Industrial marketing (1)Industrial products (1)Marketing industrial (1)Merchandising (1)Productos industriales (1)... View MoreDate Issued2015 (1)

    www.ub.edu.ar    |    biblioteca.ub.edu.ar
    Contact Us | Send Feedback