Show simple item record

dc.contributor.advisorAngeleri, Paula
dc.contributor.authorSaboundji, Lucía
dc.date.accessioned2017-10-17T17:01:46Z
dc.date.available2017-10-17T17:01:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://repositorio.ub.edu.ar/handle/123456789/8531
dc.descriptionBusiness Process Management is a set of tools, technologies, methods and disciplines which are used to identify, model, analyze, implement, control and improve business processes. One of the most important characteristics of this methodology is its very own lifecycle which has a series of steps that helps managing the business processes, in a more efficient way, depending on the organization.es_ES
dc.description.abstractEl presente trabajo final de carrera tiene como objetivo desarrollar un sistema de información de administración de cuentas de clientes utilizando la metodología Business Process Management.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.relation.ispartofseriesLas tesinas de Belgrano;658
dc.subjectIngeniería informáticaes_ES
dc.subjectSistemas de informaciónes_ES
dc.subjectGestión por procesoses_ES
dc.subjectMetodología de gestión por procesoses_ES
dc.subjectBusiness process managementes_ES
dc.subjectInformation systemses_ES
dc.subjectIT engineeringes_ES
dc.titleSistema de Administración de clientes desarrollado con Business Process Management (BPM)es_ES
dc.typeThesises_ES
dc.publisherUniversidad de Belgrano - Facultad de Ingeniería y Tecnología Informática - Licenciatura en Sistemas de Informaciónes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record